T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
İl genelindeki yatırımlar ile devam eden iş ve işlemlerin koordineli bir şekilde sürdürülebilmesi için kamu kurum ve kuruluşları arasındaki koordinasyonu sağlamak amacıyla gerçekleştirilen 2025 yılının ikinci İl Koordinasyon Kurulu Toplantısı, Vali Doç. Dr. Kübra Güran Yiğitbaşı başkanlığında yapıldı.
Valilik B Blok toplantı salonunda gerçekleştirilen toplantıya Vali Doç. Dr. Kübra Güran Yiğitbaşı’nın yanı sıra Kaymakamlar, Belediye Başkanları, sivil toplum kuruluşları temsilcileri, yatırımcı kuruluşların bölge ve il müdürleri katıldı.
Cumhurbaşkanlığı tarafından hazırlanan 12. Kalkınma Planında yer alan temel politikalar ve hedefler ile 2025-2027 Orta Vadeli Programda yer alan politika ve öncelikler göz önünde bulundurularak 1 Ocak ile 31 Mart 2025 tarihleri arasında kamu yatırımlarında yaşanan gelişmelerin değerlendirildiği toplantıda konuşan Vali Yiğitbaşı, 2025 Yılı Afyonkarahisar Yatırım Programında KÖYDES hariç, 543 adet proje yer aldığını söyledi.
Yatırımların Toplam Proje Bedeli 41 Milyar TL
İl Yatırım Takip Sistemi (İLYAS) verilerini paylaşan Vali Yiğitbaşı, yatırımların toplam proje bedelinin yaklaşık 41 Milyar TL olduğunu kaydetti. Önceki yıllar harcamasının 9 milyar 966 Milyon TL olduğunu belirten Vali Yiğitbaşı, 2025 yılı başlangıç ödeneğinin bir önceki yıla göre %56 artış göstererek, 6 milyar 799 Milyon TL olduğunu söyledi. 1 Ocak- 31 Mart arası dönemde kamu yatırımlarına yapılan harcamanın 372 Milyon TL olarak gerçekleştiğini aktaran Vali Yiğitbaşı, projelerin 2025 yılı genel nakdi gerçekleşme oranının %25 iken, fiziki gerçekleşme oranının ise %28 düzeyinde olduğunu açıkladı.
Yatırımlardan En Fazla Pay Alan Kurum TCDD 7.Bölge
2025 yılı itibariyle yatırım projelerinin 82’sinin tamamlandığını, 306’sının devam ettiğini, 155’inin de ihale aşamasında olduğunu belirten Vali Yiğitbaşı, “2025 yılı ödeneğinden en fazla pay alan üç kuruluşa baktığımızda demiryolu taşımacılığının etkin bir şekilde yürütülebilmesi amacıyla ayrılan 1 Milyar 428 Milyon TL ödenekle TCDD 7. Bölge Müdürlüğü ilk sırada, gerek Temel Eğitim Programı gerekse de Devlet Yatırım Programı ile yürütülen okul yapım, bakım ve güçlendirme çalışmalarımızın yanı sıra, hayırseverlerimizin de desteklediği yaklaşık 1 Milyar 157 Milyon TL ödenek ile İl Milli Eğitim Müdürlüğü ikinci sırada, üniversitemizin tüm derslik ihtiyacını karşılamaya yönelik olarak yapımı devam eden Sağlık Kampüsü Ortak Derslik Projesi ve 22 Temmuz 2024 tarihinde temelini attığımız, yapımı devam eden 100 yataklı Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Hastanesinin de bulunduğu ilimizin sağlık sektörünün önemli paydaşlarından biri olan Afyonkarahisar Sağlık Bilimleri Üniversitesi ise 768 Milyon TL ödenekle üçüncü sırada yer almıştır” dedi.
Diğer Kamu Hizmetleri İlk Sırada
Kamu yatırımlarının sektörel dağılımına dair de bilgiler paylaşan Vali Yiğitbaşı, “Birinci sırada 180 proje ile köylerimizin altyapı ve üstyapı çalışmalarını kapsayan diğer kamu hizmetleri, ikinci sırada 143 proje ile hayatımızın her alanına etki eden ve kavşak nokta olma özelliğimizi tescil eder mahiyette sadece şehri çevreleyen yolları değil köy yollarını da kapsayan ulaştırma sektörü, üçüncü sırada ise 113 Proje ile yerel kalkınmayı destekleyecek mahiyette tarım sektörü yer almaktadır. Şehrimizin gelişimi için Cumhurbaşkanlığı tarafından ayrılan kamu kaynaklarını verimli bir şekilde kullanarak hayata geçirilmesine katkı sunan siz yerel paydaşlarımıza teşekkür ediyorum” diye konuştu.
Vali Yiğitbaşı’nın konuşmasının ardından yatırımcı kuruluşların bölge ve il müdürleri devam eden yatırımlar hakkında ayrıntılı sunumlar yaptılar.
Talep ve isteklerin alınması, önceki toplantıda alınan kararların sonucunun değerlendirilmesi ve görüş alışverişinde bulunulması ile toplantı sona erdi.